Ticketverkoop
Hoe registreer ik me voor het eerst? Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “registreren” rechtsboven op deze pagina. Volg de instructies om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Je kan de registratie bevestigen via de link in de mail die je ontvangt. (geen mail ontvangen? Controleer je 'ongewenste mail/spam') Hierna kan je je aanmelden. Ga vervolgens naar mijn profiel”, kies het tabblad "reservaties": onder een klantprofiel (vb. een vereniging) moet er minstens 1 contactpersoon worden toegevoegd. Vanaf nu kan je reserveren.
Opgelet: indien je al reservaties voor zalen, evenementen of materialen hebt, maak géén nieuwe account aan! Je gegevens zitten reeds in dit programma. --> mail naar evenementen@zedelgem.be. Wij bezorgen dan je inloggegevens.
Gegevens
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat doe ik? Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina en klik op de knop "wachtwoord resetten”. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen. Op de homepage vind je een stappenplan met meer uitleg.
Het systeem zegt dat de klant al bestaat. Wat doe ik? Mogelijk ben je al geregistreerd en ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Klik op de knop "wachtwoord resetten” of neem contact op met op de dienst evenementen (evenementen@zedelgem.be of 050/288.330).
Kan ik mijn gegevens zelf aanpassen? Al jouw persoonlijke gegevens kan je zelf aanpassen. Log in en ga naar "mijn profiel" en kies voor het tabblad “Klantenprofiel”. Kies daar de gewenste klant, dat kan van jezelf of van jouw vereniging. Hier vind je dan alle persoonlijke gegevens terug en kan je het nodige wijzigen.
Tip: controleer regelmatig je persoonlijke gegevens zodat er geen gegevens verkeerd staan. Je persoonlijke gegevens vind je onder "klantprofiel".
Ik heb een andere vraag of het lukt me niet helemaal… Neem dan contact op met één van onze medewerkers. Zij zoeken graag samen met jou naar een oplossing.
-
Bij voorkeur per mail op cultuur@zedelgem.be. Indien mogelijk, voeg een printscreen (toetsen Ctrl + PrtScn) toe van het scherm waar je een vraag of probleem hebt.
-
Indien het dringend is, kan je bellen naar 050/288.330.